Gdy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

Kiedy w czasie wieczornego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia oraz pośród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to zdołowanie. A rano kołowrotek rozpoczyna się tania kamagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas funkcjonujemy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj zbyt dużo i za szybko i to w większości wypadków stoi nam na drodze do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym żywieniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i wieczystym poczuciem tęsknoty za dawnymi smakołykami, jeżeli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wpasować te wielogodzinne zajęcia na siłowni i bieżni i nie dziwota, iż wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież wypoczynek też jest znaczący dla ciała… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzmaga się.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie czarno na białym, że: lepsza mała zmiana niż żadna. Znajdźmy 15 minut dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się ruszyć z fotela – iść na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, wybrać się na basen lub squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam radości! Zatroszczmy się także o strawę oraz określmy sobie jakieś dni w
tani cialis
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Stawiając sobie realistyczne cele wygrywamy podwójnie: realizujemy rzeczywiste zmiany do własnego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasami już nawet niewielkie zmiany harmonogramu tygodnia przynoszą znaczącą poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej siły, którą należałoby w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Dostrzegłeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam uprzedzenia i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje fazę choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców i warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto spożywać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto zapytać także dietetyka o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje fatalnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i krępujących sytuacji między wami, także w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg lub zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma teraz trudności (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : tania kamagra

Dziewięć przepisów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja ze zbliżenia była znacznie większa.

Oto parę prostych porad, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone za oceanem wykazały, że kontakt cielesny stymuluje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może zwiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, iż mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz czuły. Zauważyli oni, iż filmy miłosne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 %. Najtrudniejszym twoim zadaniem będzie wyszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się odprężony, a do twojego członka przypływa większa dawka krwi.

5. Pij ekstrakt z granatu
Codziennie spożywaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, tani cialis
że owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Oprócz tego sprawia, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie powiększa napływ krwi do członka – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej żenujące niż wyposażanie się w leki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeśli mężczyzna spożywa zbyt mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Zatem wskazane jest włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która powiększa ilość oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć palenie

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do penisa. Pewne badanie dowiodło, iż już 2 papierosy mogą sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Nie zapominajmy również o innych ujemnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra cena